![]() |
|
| |
| Bröstoperationer | |
|
| |
|
| Författare | Meddelande |
|
acre
Newbie
Blev medlem: 14 Jul 2010 Plats: Sweden Status: Offline Inlägg: 7 |
![]() Ämne: opererad och klar men dom e gigantiskaPostat: 13 Aug 2010 kl 12:03pm |
|
Okej opererades i tisdags på proforma..... Ville ha en normal c är 1,60 lång fick 350cc och tycker dom är skit stora. Nu har jag ju läst runt lite och sett att dom blir större när dom faller på plats. E det så??? Ska dom bli ännu större en så här.... då blir dom ju alldesles för stora...... Är det nån mer som tyckt dom blivit för stora men vant sig el nåt???
|
|
IP loggat |
|
|
Via_dolorosa
Senior Member
Blev medlem: 29 Jan 2009 Plats: Sweden Status: Offline Inlägg: 830 |
![]() Postat: 13 Aug 2010 kl 7:44pm |
|
Jag tror nog bara det é en chock att du helt plötsligt har fått tuttar, att det känns ovant... Du kommer nog tycka de é aldeles lagom när det gått en liten tid. De kommer inte bli större men de kommer forma sig snyggare mé tiden. sjunka ner o sådant. Lycka till
|
|
|
Art clinic Göteborg 25/2-09
Om opp. 18/5-10 Per Windh Bakom muskeln Allergan anatomiska 320MM o 420MF Nu Mentor 475 o 585 Är så mycket nöjdare nu =D |
|
IP loggat |
|
|
Lilo
Newbie
Blev medlem: 21 Apr 2009 Plats: Sweden Status: Offline Inlägg: 20 |
![]() Postat: 13 Aug 2010 kl 9:31pm |
|
Jag var på konsultation igår, han sa att när de väl lagt sig så försvinner ca 25 gram. De kommer forma sig bra. Du kommer bli nöjd, jag opereras på måndag. :)
|
|
IP loggat |
|
|
Socking
Newbie
![]() Postat: 14 Aug 2010 kl 9:26am |
|
Hur upplevde du operationen i övrigt? Kanske du kan lägga ut ngn bild. Jag tror att du kommer bli jättenöjd med tuttarna. Jag ska lägga in 375 cc och är 1,54!
|
|
IP loggat |
|
|
acre
Newbie
Blev medlem: 14 Jul 2010 Plats: Sweden Status: Offline Inlägg: 7 |
![]() Postat: 14 Aug 2010 kl 11:48am |
|
operationen i övrigt är jag jättenöjd men lika så bemötandet av personal osv alla var jättetrevliga...
|
|
IP loggat |
|
|
åsaa
Newbie
Blev medlem: 01 Jun 2009 Plats: Sweden Status: Offline Inlägg: 38 |
![]() Postat: Idag kl 11:32am |
|
Jag la in 350cc moderat profil plus. Är dock 170cm lång men bara ca 70 cm runt om. jag tyckte också de kändes stora till en början men nu ett år efter tycker jag inte de är mycket större än innan. så ge det lite tid:-) dom är så spända till en början.
|
|
|
Mentor moderat plus 350cc
|
|
IP loggat |
|
|
||
Snabbnavigering |
Du kan inte posta nya ämnen i detta forum Du kan inte svara på ämnen i detta forum Du kan inte ta bort dina inlägg i detta forum Du kan inte redigera dina inlägg i detta forum Du kan inte skapa omröstningar i detta forum Du kan inte rösta i omröstningar i detta forum |
|